2003 juli - august

danielshjerte.com

Juli - August 2003

mangler bilder (feb 2015)

Onsdag 2. Juli:

I dag fikk vi mail fra webbisene våre Martin, Elisabeth og Camilla. de vil komme hit en tur på mandag... kan tro vi GLEDER oss :O)

Fredag 4. Juli:

I dag har jeg fått meg noen prikker... jeg dusjet og så klippet mamma meg og etter det kom prikkene... massevis av dem på overkroppen. Lurer på om jeg har reagert på kremen som jeg ble smurt med. Håper det går fort over!

Mandag 7. Juli:

I dag kom Martin, Elisabeth, Camilla og mammaen deres Lena. Det har vært en kjempe fin dag!

Tirsdag 8. Juli - Fredag 11. Juli:

Disse dagene har "tante" Edith vært her (hun er inngift tante til farfar)

Vi har kosa oss med å gå på tur og lekt litt ute i hagen og inne.

Lørdag 12. Juli:

I dag har jeg vært på "Valdresfestivalen" Det er moro å kjøre karuseller og slike ting.

Lørdag 19. Juli:

I dag har jeg fått vifte i taket mitt, det skal bli godt å legge seg å sove med litt ekstra "luft" i rommet. Jeg svetter lett så det skal bli kjempe godt!!

Onsdag 23. Juli:

I dag har jeg lært meg å sykle, det var Benedikte som hjalp til når jeg plutselig fant ut at dette klarer jeg selv. Jammen er det fint å ha storesøstere :O)

Mandag 28 Juli:

I dag har vi hatt besøk av en familie fra Sverige som har en sønn med samme hjertefeil som meg.

De kom ved 13.30 tiden og ble til 22.30. Vi hadde ne fin dag med lek og moro.... ja selv om jeg datt ned av trampolinen og vart litt "borte" av det. Jeg har lett for å skrike meg bort, og blir ganske trøtt av det, men jeg fikk jo ikke sove siden mamma og pappa ikke viste om jeg hadde slått hodet mitt.

Torsdag 31. Juli:

I dag reiste vi på ferie :O)

Båten til Danmark gikk klokken 19.30, men før det møtte vi farmor og bestefar Jan Ivar på kaia. Vi fikk noen Danskepenge av dem som vi kunne bruke i Danmark... ganske kjekt altså. Moro med egne DK penger :O) Vi skal sove på båten og det er litt spennende da.

Fredag 1. August:

I dag har vi spist frokost på båten før vi kjørte i land og reiste til Jesperhus feriesenter, her skal vi overnatte i natt.

Etter at vi hadde pakket litt ut så gikk vi til blomsterparken. Her er det bare så flott, mange blomster og noen lekesteder for oss barna.

Lørdag 2. August:

I dag kjørte vi videre til Vingsted her skal vi bo to netter. Jeanett og Benedikte får eget rom med bad, vegg i vegg med mamma, pappa og meg. Etter at vi hadde pakket ut tok vi oss en tur til Givskud Zoo (Løveparken) Her var det moro å se på alle dyren, vi kjørte Zafarirunden 2 gangen og var innom Løvene 2 ganger :O) Ganske spennende begge deler.

Søndag 3. August:

I dag har vi vært i Legoland hele dagen, ja her trenger man egentlig flere dager hvis man skal få med seg alt.

Mandag 4. August:

I dag var det å pakke sammen og kjøre litt nærmere Hirtshals. Vi overnattet i hytte på Løkken. Da blir det ikke lange turen i morgen tidlig.

Tirsdag 5. August:

I dag måtte vi tidlig opp for å ordne hytta og reise til båten. Båten skulle gå klokka 10 så vi måtte møte senest 9.

Vi var fremme i Oslo ved 18.30 tiden og da reiste vi rett til farmor og bestefar Jan Ivar.

Fredag 8. August:

I dag var det påtide å reise hjem igjen. Vi har hatt noen fine dager hos farmor og bestefar Jan Ivar, kost oss masse.

Fredag 22. August:

I dag har jeg syklet masse, koser meg nå når jeg får det til selv :O)